VI HIPHOPOWY PROJEKT ONLY BREAK - SKOCZÓW 2006


Turniej dla formacji tanecznych z całej Polski. Konkurs w dwóch kategoriach:najlepsze składy, najlepszy b-boy.

1. Organizatorami turnieju jest Miejski Dom Kultury w Skoczowie,
2. W turnieju biorą udział tylko zespoły breakdance - max. osiem osób.
3. Rywalizacja: bitwy breakdance aż do wyłonienia zwycięskiej ekipy (system pucharowy).
- ograniczony czas walk podczas poszczególnych rund. 10 min. eliminacje, 10 min. półfinały, 15 min. finał,
- podczas walki niedozwolone jest "uderzanie" przeciwnika i wykonywanie pod jego adresem obraźliwych gestów. Grozi to dyskwalifikacją grupy lub otrzymaniem, tak jak w futbolu żółtej, a nawet czerwonej kartki. Czerwona kartka
eliminuje tancerza z dalszych walk,
- wszystkie sporne decyzje odnośnie przebiegu walk rozstrzyga trzyosobowe jury,
4. Start godz. 16:00. Wcześniej każdy zespół ma prawo do rozgrzewki i próby,
5. Zespoły będą się prezentować w hali sportowej przy SP nr 7 w Pogórzu, na specjalnie wyznaczonej do tego powierzchni.
6. Jury oceniać będzie bitwę wg ogólnie przyjętych standardów wybierając większością głosów zwycięzcę każdego pojedynku.
7. Zgłoszenia do udziału w Turnieju przyjmuje do 2 listopada br. Miejski Dom Kultury w Skoczowie, ul. Targowa 26, tel. 033 479-10-40 lub mdkskocz@poczta.onet.pl W zgłoszeniu należy podać nazwę ekipy, miejscowość, ilość osób startujących. Zespoły mogą się zgłaszać osobiście, telefonicznie lub listownie. Obowiązuje wpisowe w kwocie 30 zł od ekipy, którą należy wpłacić najpóźniej do 2 listopada na konto Miejskiego Domu Kultury w Skoczowie, ul. Targowa 26 w Banku Spółdzielczym w Skoczowie
nr 70 812600070008128520000010 z dopiskiem "BREAK".
8. UWAGA! Skład, który nie wpłaci akredytacji w terminie nie będzie mógł wziąć udziału w turnieju!
9. W turnieju może wystąpić maksymalnie 24 ekip.
10. Dojazd we własnym zakresie. Zespoły, które nie zdobędą nagród otrzymają zwrot 1/2 kosztów przejazdu:
- według obowiązującego współczynnika za przejechane kilometry.
- za bilety PKS i PKP
- Nie zwracamy za komunikacje miejską.
- Uwaga! Zwrot kosztów obejmuje jedynie te zespoły, które przyjadą z miejscowości oddalonych od Skoczowa 100 km w linii prostej!!!
11. Nagrody:
- I miejsce 800 zł, II miejsce 300 zł, III miejsce 200 zł,
- najlepsza B-girl 150 zł,
- najlepszy B-boy 150 zł,
- nagroda publiczności 200 zł.
- Pozostałe grupy otrzymają pamiątkowe dyplomy.
12. Wjazd: 8 zł. Ekipy bezpłatnie (tylko tancerze).
13. Jest to turniej fair play.
14. Jury zastrzega sobie prawo do zmian w organizacji samego turnieju. Sprawy nie objęte niniejszym regulaminie rozstrzyga JURY.





komentarze

dodaj komentarz
jeszcze nie dodano komentarza
dodaj komentarz