program:
13 listopada (środa), prezentacje teoretyczne
„Wypracowywanie dobrych decyzji menedżerskich - podstawowe uwarunkowania” - prof. Marek Szopa
„Budowa strategii instytucji kultury” - dr Maciej Tesławski)
„Badania marketingowe na co dzień w domu kultury” - Piotr Dzik
„Wdrożenie systemu zarządzania jakością (ISO 9001) w warunkach domu kultury” - Krystyna Jarocka)
„Coaching podstawowym narzędziem menedżera domu kultury” - Kasandra Heredia)
„Plakat i reklama wizualna” - prof. Bogdan Król
„Zarządzanie projektami podstwową metodą działania w domu kultury” - Sławomir Brzózka
14 listopada (czwartek), zajęcia warsztatowe: czas trwania: 9.30 - 15.30 + 2 dodatkowe godziny na indywidualne konsultacje
„Pr w warunkach domu kultury” - Bogusław Feliszek
„Budowa strategii instytucji kultury” - dr Maciej Tesławski
„Badania marketingowe na co dzień w domu kultury” - zajęcia prowadziPiotr Dzik
„Wdrożenie systemu zarządzania jakością (ISO 9001) w warunkach domu kultury - Krystyna Jarocka
„Organizacja fundraisingu w warunkach domu kultury” - Marek Ostafil
„Zarządzanie projektami podstawową metodą działania w domu kultury” - zajęcia prowadzi Sławomir Brzózka
„Jak robić strony internetowe w cms-ie - skuteczny kurs dla dyletantów komputerowych” - Maciek Wojciechowski
Warsztaty będą realizowane w grupach minimum 5 osobowych
Warunkiem udziału w konferencji jest rejestracja oraz wniesienie opłaty konferencyjnej. Cena udziału w konferencji: udział w pierwszym dniu, konferencyjnym - 200 zł + VAT, udział w drugim dniu warsztatowym - 400 zł + VAT. W wypadku zakupu udziału dwudniowego - 500 zł + VA.
komentarze
dodaj komentarz