Przerwane relacje z publicznością i odbiorcami? Audience Development w czasach pandemii — warsztaty online dla dzielnicowych domów kultury i organizacji pozarządowych z Katowic

Warsztaty online skierowane do zespołów dzielnicowych domów kultury i organizacji pozarządowych z Katowic, animatorów, osób odpowiedzialnych w instytucjach i organizacjach za programy, komunikację z odbiorcami, uczestnikami i publicznością.

Relacje z publicznością, często budowane latami, zostały przerwane przez pandemię Covid 19. Czy jest szansa na ich odbudowanie lub ponowne nawiązanie? W nowych warunkach sanitarnych po ponownym otwarciu instytucji? Wiele się zmieniło w ostatnim czasie. Zmiana planów, zmiana programu, zmiana podejścia, zmiana języka, zmiana w sieci, zmiana w sposobach i kanałach docierania, zmiana realiów. Zmiana będzie jednym z tematów przewodnich warsztatów online. Jak pracować ze zmianą i jak zaprojektować komunikacją „na nowo”. Jak narzędzia metodologii Audience Development mogą pomóc instytucjom w czasie pandemii i po ponownym otwarciu ich siedzib dla publiczności i odbiorców?

 

16 czerwca 2020 r.


plan dnia:
▪️ 10.00 – 11.30 / wykład online (wprowadzenie) – możliwy bierny udział (słuchasz i piszesz maile lub robisz inne rzeczy w tym czasie, nikt ci nie przeszkadza i nikt cię nie słyszy)

▪️ 11.30 - 12.00 przerwa kawowa

▪️ 12.00 - 16.00 / warsztaty online – wymagany aktywny udział (konieczne dobre połączenie z siecią, słuchawki lub głośniki i mikrofon), w trakcie przerwa (15 minut) ustalona z uczestnikami i uczestniczkami

▪️ 16.00 - 18.00 / konsultacje indywidualne (dla zainteresowanych i tych, którzy będą mieć jeszcze siły, aby porozmawiać o konkretnych przypadkach lub o kulturze ogólnie)
 

 

Zapisy do 12 czerwca poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej
Udział w warsztatach jest bezpłatny, poprzedzony otwartym naborem. Liczba miejsc jest ograniczona.



Projekt nagrodzony w konkursie Lokata w Kulturę zrealizowanym przez Katowice Miasto Ogrodów.  

 

Warsztaty poprowadzi Artur Szczęsny — magister sztuki, ukończył studia na Wydziale Radia i Telewizji UŚ oraz studia podyplomowe „Rozwój publiczności” na Wydziale Nauk Społecznych UAM w Poznaniu. Kierownik działu komunikacji w Zachęcie – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie. Wykładowca „Audience Development” na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Członek zrzeszenia Forum Kraków. Trener rozwoju publiczności i członek warszawskiej sieci praktyków i praktyczek ADESTE Warszawa działającej na rzecz zwiększania uczestnictwa warszawiaków i warszawianek w kulturze. Stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego 2020. Był współtwórcą interdyscyplinarnej Instytucji Kultury Miasta Stołecznego Warszawy Biennale Warszawa i pełnomocnikiem dyrektora ds. komunikacji. Wcześniej kierował działem komunikacji i promocji w Teatrze Polskim w Bydgoszczy oraz działem promocji i PR w Teatrze Polskim w Bielsku-Białej. Był rzecznikiem prasowym Regionalnego Ośrodka Kultury w Katowicach. Współpracował z Instytutem Teatralnym im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie w okresie dyrekcji Macieja Nowaka, m.in. przy organizacji Warszawskich Spotkań Teatralnych i koordynacji projektu e-teatr.tv.

 





komentarze

dodaj komentarz
jeszcze nie dodano komentarza
dodaj komentarz